FORGOT YOUR DETAILS?

PROGRAMI

Programi

 

Drage cure i dečki – polaznici grupnih programa!

Od 01.09.2020. počeo je UPIS U GRUPE!

Imate na raspolaganju  10 različitih programa

neki u dvije težinske varijante, (oznaka 1 – lakši, oznaka 2 – teži program),

raspoređenih u grupe sa 2 , odnosno 3 termina tjedno, u ukuno 15 grupa.

  • To znači da birate grupu koju najviše volite, a u ostale upadate kada želite, uz jednokratnu nadoplatu za trening, ukoliko ima mjesta.
  • Naime, iako je dvorana velika, zračna i klimatizirana, (prema epidemiološkim standardima prima 25 vježbača), ograničili smo broj vježbača po grupi na 22.
  • Kako bismo mogli kontrolirati broj vježbača na svakom satu, birate grupu jednu koju najviše volite, a u ostale upadate kada želite – uz jednokratnu nadoplatu za taj trening - uz rezervaciju termina ako ima mjesta.
  • Način rezervacije:
  1. poslije samog treninga postavite upit na prijamnom pultu za slijedeći termin koji želite rezervirati u nekoj drugoj grupi  i ako ima mjesta, vaša rezervacija se registrira.
  2. sms-om na mob 098 274 335 pošaljete upit za termin/termine (najviše 2 unaprijed)koje biste rezervirali. (Ime, prezime, datum i sat treninga), i nakon vama potvrđene rezervacije, ista se registrira na listi željene grupe.

Automatska rezervacija preko interneta bit će dostupna  s vremenom.

 

Dakle, opciju vježbanja „bez ograničenja“ suspendiramo dok traje pandemija covid-a kako bismo mogli na svaki način zaštiti vas vježbače i naše voditelje i djelatnike. Osim smanjenja i kontrole broja vježbača na svakom treningu, sve ostale mjere već se uspješno provode (mjerenje temperature, dezinfekcija na ulazu/izlazu, dezinfekcija rekvizita i strunjača, provjetravanje dvorane, režim odlaganja vanjske obuće i prolaza kroz svlačionice, obavezno nošenje vlastitog ručnika).

 

Pozivamo vas da pogledate RASPORED grupa/programa ( novosti – BUTTY&CORE, MOBILITY, OUTDOOR, NORDIC WALK  50+) a čekaju vas vaši omiljeni stari i uskoro novi voditelji!

 

 

THERAPEX

Grupa Th1:  utorak i četvrtak  16h

Terapijsko vježbanje  s ciljem razgibavanja cijelog tijela s posebnim naglaskom na kralježnici. Uključene su i vježbe disanja, vježbe za vrat, šake i stopala kao prevencija/rehabilitacija degenerativnih promjena – predlošci sklopova vježbi za rad kod kuće u vidu zadataka do slijedećeg treninga. Trening povoljno djeluje i kod zdravih (prevencija) i kod ljudi sa zdravstvenim ograničenjima (rehabilitacija)

 

BODYBURN

grupa Bb1: ponedjeljak, srijeda i petak   17h

grupa Bb2: utorak i četvrtak  20h, subota  18h

Produženi aerobni trening  sa ciljem dodatnog sagorijevanja masnih energetskih rezervi. Intenzitet vježbanja zadržava se na optimalnih 65 – 85% od maksimalno mogućeg opterećenja. U cardio segmentu koriste se sve poznate metode (aerobic, step, new body, tae bo), često uobličene u intervalni i/ili  cirkularni način rada.

 

PILATES

grupa P:  ponedjeljak, srijeda i petak  18h

Sadržaj  treninga su vježbe snage i istezanja usmjerene na centar tijela (power house, core) – odakle započinje proces svakog pokreta i vježbe. To su mišići trbuha (posebno se inzistira na dubokim partijama), zdjelični mišići, donji dio leđa i bedra, dakle, središnji tjelesni “pojas”  Stoga pilates poboljšava držanje, jača i isteže mišiće, kultivira cijelokupno kretanje. Osim tradicionalnih pilates vježbi, koristimo varijante s obilježjima cardio treninga razvijene za grupni rad, te pilates na velikim medicinskim loptama. Dodatni rekviziti: male soft-pilates lopte, štapovi, mali ručni utezi i trake.

 

CARDIO&STRETCH

grupa Cs: utorak i četvrtak  19h

Osnovni dio treninga su vježbe istezanja i opuštanja svih mišićnih skupina i zglobno tetivnih struktura. Trening je dopunjen vježbama učvršćivanja mišića trupa i ekstremiteta, a prethodi im zagrijavanje vezano uz cardio segment od 20-25 min ( lo-impact aerobic, basic step,  ili new body/sculpt). Cilj treninga jest mentalna i tjelesna relaksacija, bolja cirkulacija, pokretljivost i koordinacija, prevencija povreda zglobova i mišića, smanjenje rizika od sindroma križobolje i poboljšanje općih fizičkih sposobnosti.

 

BUTTY&CORE

grupa Bc2:  utorak, četvrtak 17:30h i subota  17h

Trening je prvenstveno posvećen oblikovanju bedara, stražnjice i trbuha. Vježbe variraju tako da te zone pogađaju raznolikim vježbama, tempom i brojem ponavljanja. Redovito  se koriste i propriocepcijske vježbe koje povezuju aktivaciju tih mišića, te plank položaji, čučnjevi i iskoraci.

 

WORKOUT

grupa W1:  ponedjeljak, srijeda i petak  19:30h

Zahtjevni program iz grupe treninga s otporom (resistance training). Cilj mu je intenzivno oblikovanje mišića, razvoj srčano-žilne izdržljivosti, pojačano trošenje kalorijskih rezervi, prevencija osteoporoze, poboljšanje tolerancije na glukozu, podizanje razine dobrog kolesterola. Nabrojene fiziološke promjene postižu se redovitim treningom (3 x tjedno) intervalnog i cirkularnog tipa, i upotrebom različitih sprava (prvenstveno pump – setova).

 

FUNCTIONAL

grupa F:  utorak i četvrtak  21h

Funkcionalni trening. Čine ga kompleksne vježbe koje integriraju rad više mišićnih skupina  i razvijaju motoričke i funkcionalne sposobnosti  (izdržljivost, agilnost, brzina reakcije, sve vrste snage, koordinacija, sposobnost efikasnijeg sagorijevanje masnih rezervi).  Koriste se rraznovrsni rekviziti, metode rada i elementi iz niza sportova. U ovom programu nema  koreografija već samo segmenata povezanih vježbi.

 

OUTDOOR

grupa O1:  utorak i četvrtak  17h

grupa O2:  utorak i četvrtak  18h

Trening aktivnog kretanja i vježbi snage, izdržljivosti  i agilnosti – isključivo na otvorenom – prvenstveno u maksimirskom parku, te na sportskim terenima MIOC-a. Program je osmišljen za 6-10 vježbača otprilike sličnih potreba i mogućnosti. Trening uključuje i rad s rekvizitima pogodnima za korištenje vani. Ovisno o vremenskim prilikama, treninzi se održavaju cijelu godinu kad god je dovoljno dobro vrijeme (bez kiše, jačeg vjetra ili niske temperature). Voditelj i grupa – povezani viberom informiraju se o svemu. Članovi ove grupe koriste karticu za 10 treninga.   Svaki odrađeni trening skida se sa kartice, dok se ne potroši svih 10, nakon čega se može produžiti. Ukoliko grupa odradi trening, a pojedinac iz grupe se iz nekog razloga ne pridruži, toleriraju se dva takva izostanka bez skidanja treninga s kartice.

 

NORDIC WALK 50+

grupa Nw:  utorak i četvrtak  17h

Trening nordijskog hodanja sa posebnom vrstom štapova (članovi grupe mogu imati svoje, ili koristiti štapove Centra). Osim hodanja različitim brzinama i tehnikama po terenima maksimirskog parka , trening uključuje  vježbe snage, fleksibilnosti, ravnoteže i koordinacije. Ova varijanta treninga oblikovana je za populaciju između 50-65 godina. Ukoliko ima dovoljno interesenata drugih starosnih skupina (najmanje 6 u grupi), formirati će se nova grupa.

Članovi grupe također koriste karticu za 10 treninga na način kako je opisano u tekstu OUTDOOR grupe. Također, treninzi se održavaju po istom opisanom principu (cijela godina – kada je povoljno vrijeme s obzirom na padaline, vjetar i temperaturu).

TOP