FORGOT YOUR DETAILS?

THERAPEX

PON: 10AM - 11AMSRI: 16:00 - 17:00
PET: 16:00 - 17:00

 

Terapijsko vježbanje  s ciljem razgibavanja cijelog tijela s posebnim naglaskom na kralježnici. Uključene su i vježbe disanja, vježbe za vrat, šake i stopala kao prevencija/rehabilitacija degenerativnih promjena – predlošci sklopova vježbi za rad kod kuće u vidu zadataka do slijedećeg treninga. Trening povoljno djeluje i kod zdravih (prevencija) i kod ljudi sa zdravstvenim ograničenjima (rehabilitacija).

Đurđa/Tanja

VODITELJ

YOGASTRETCH

UTO: 16:00 - 17:00ČET: 16:00 - 17:00

 

Jednostavna i neagresivna yoga i vježbe istezanja za kralježnicu kombinirana sa vježbama snage za core (središnji dio trupa: trbuh, leđa, stražnjica), jednostavnim tehnikama disanja i obaveznim statičkim kontrakcijama za jačanje vratne kralježnice i poboljšanje cirkulacije.

Jana/Đurđa

VODITELJ

BODYBURN

PON: 18:00 - 19:00UTO: 20:00 - 21:00
SRI: 18:00 - 19:00
ČET: 20:00 - 21:00
PET: 18:00 - 29:00

 

Produženi aerobni trening  sa ciljem dodatnog sagorijevanja masnih energetskih rezervi. Intenzitet vježbanja zadržava se na optimalnih 65 – 85% od maksimalno mogućeg opterećenja. Cardio segment traje 45-50 min, vježbe snage 5-10 min i stretch 5 min. U cardio segmentu koriste se sve poznate metode (aerobic, step, new body, tae bo), često uobličene u intervalni i/ili  cirkularni način rada.

Tanja/Maša

VODITELJ

DANCEFITNESS

UTO: 17:00 - 18:00ČET: 17:00 - 18:00

 

Plesni fitness trening  (naizmjeničnih intervala  plesa i oblikovanja)  s malim ručnim bučicama na bazi jednostavnih formi raznih vrsta plesnih pravaca (latino, ethno, disco, hip-hop, afro..) – za izdržljivost, agilnost i pojačano trošenje masnog tkiva.

Jana

VODITELJ

PILATES

PON: 18:00 - 19:00SRI: 18:00 - 19:00
PET: 18:00 - 19:00

 

Sadržaj  treninga su vježbe snage i istezanja usmjerene na centar tijela (power house, core) – odakle započinje proces svakog pokreta i vježbe. To su mišići trbuha (posebno se inzistira na dubokim partijama), zdjelični mišići, donji dio leđa i bedra, dakle, središnji tjelesni “pojas”  Stoga pilates poboljšava držanje, jača i isteže mišiće, kultivira cijelokupno kretanje. Osim tradicionalnih pilates vježbi, koristimo varijante s obilježjima cardio treninga razvijene za grupni rad, te pilates na velikim medicinskim loptama. Dodatni rekviziti: male soft-pilates lopte, štapovi, mali ručni utezi i trake.

Tanja

VODITELJ

YOGAPILATES

UTO: 18:00 - 19:00ČET: 18:00 - 19:00

Dinamična kombinacija yoge i pilatesa sinergija je vježbi snage i oblikovanja (workout), pilatesa i yoge. Sadrži polusatni pozdrav suncu kao cardio segment, vinyase i asane iz svih skupina položaja i pokreta (savijanja naprijed i nazad, otkloni, uvrtanja, obrnuti položaji, upori i ravnotežni položaji), klasične i izvedene pilates vježbe i završno opuštanje.

Jana/Đurđa

VODITELJ

AEROMIX

PON: 19:00 - 20:00SRI: 19:00 - 20:00
PET: 19:00 - 20:00

 

Trening je u pravilu aerobnog tipa i mješovitog-naizmjeničnog (hi-lo) intenziteta. Cardio segment traje između 30 i 40 minuta zajedno sa zagrijavanjem. Ostatak treninga posvećen je oblikovanju mišića, završnom istezanju i opuštanju. Koriste se tri osnovne vrste grupnog aerobnog fitnessa: hi-lo aerobic, step i new body (s malim ručnim utezima) – po jedna metoda cijeli tjedan (3 treninga). Slijedećeg tjedna druga, pa onda treća.  Povremeno se koriste i druge vrste programa: tae bo, pilates, vježbe na lopti. Po složenosti koreografija ovaj program spada u intermediate razinu a mogu ga pratiti i početnici  i napredni vježbači slijedeći instrukcije za prilagođavanje.

Maša

VODITELJ

CARDIO&STRETCH

UTO: 19:00 - 20:00ČET: 19:00 - 20:00
SUB: 17:00 - 18:00

 

Osnovni dio treninga su vježbe istezanja i opuštanja svih mišićnih skupina i zglobno tetivnih struktura. Trening je dopunjen vježbama učvršćivanja mišića trupa i ekstremiteta, a prethodi im zagrijavanje vezano uz cardio segment od 20-25 min ( lo-impact aerobic, basic step,  ili new body/sculpt). Cilj treninga jest mentalna i tjelesna relaksacija, bolja cirkulacija, pokretljivost i koordinacija, prevencija povreda zglobova i mišića, smanjenje rizika od sindroma križobolje i poboljšanje općih fizičkih sposobnosti.

Đurđa/Maša

VODITELJ

WORKOUT

PON: 20:00 - 21:00SRI: 20:00 - 21:00
PET: 20:00 - 21:00
SUB: 17:00 - 18:00

 

Zahtjevni program iz grupe treninga s otporom (resistance training). Cilj mu je intenzivno oblikovanje mišića, razvoj srčano-žilne izdržljivosti, pojačano trošenje kalorijskih rezervi, prevencija osteoporoze, poboljšanje tolerancije na glukozu, podizanje razine dobrog kolesterola. Nabrojene fiziološke promjene postižu se redovitim treningom (3 x tjedno) intervalnog i cirkularnog tipa, i upotrebom različitih sprava (prvenstveno pump – setova).

Katrien/Maša

VODITELJ

BARREWORK

PON: 21:00 - 22:00SRI: 21:00 - 22:00

Trening uz barre (stalak-ručka postavljen za svaku vježbačicu/vježbača posebno) sadrži pilates vježbe , plesne elemente, dinamičke i statičke vježbe istezanja, workout segmente snage . Trening ima  „all arround fitness“ karakteristike, dakle radi na gipkosti, pokretljivosti, snazi i izdržljivosti.

Jana

voditelj

FUNKCIONAL

UTO: 21:00 - 22:00ČET: 21:00 - 22:00

Funkcionalni trening. Čine ga kompleksne vježbe koje integriraju rad više mišićnih skupina  i razvijaju motoričke i funkcionalne sposobnosti  (izdržljivost, agilnost, brzina reakcije, sve vrste snage, koordinacija, sposobnost efikasnijeg sagorijevanje masnih rezervi).  Koriste se rraznovrsni rekviziti, metode rada i elementi iz niza sportova. U ovom programu nema  koreografija već samo segmenata povezanih vježbi.

Iva

VODITELJ
TOP